måndag 25 januari 2016

en pryttel

I mitt huvud är det här en pryttel. Av någon orsak fastnade jag för den direkt, inte för att jag behöver någon sådan, men ...

Konstaterade att ingen har kommenterat på den här nya bloggen och tänkte jag måste väl kolla om det alls går att kommentera. Det gick det inte, alltså åtminstone jag fick inte till det, en massa konton jag inte alls förstår hur de ska fungera. Alltså jag kunde inte kommentera på min egen blogg.... Nu har jag ändrat några inställningar, så kanske nu då...

Bilden föreställer alltså hjulen som snurrar i min hjärna, då jag inte förstår vad jag ska göra. Och desssutom (Jag får väl också skriva med tre ess, då blogspot.fi får skriva fel i kommentarsfältet.) så tänker jag att under de översta kugghjulen (eller vad det nu är) finns säkert någonting som helt klart glöms bort nu då man inte ser dem längre. Bara det inte är något väldigt viktigt?

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Anonym är i detta fallet jag själv som försöker testa mig fram till vilken inställning jag ska ha för att det ska gå att kommentera.

    SvaraRadera
  3. Det var en fin pryttel! (inte för att jag riktigt förstod det ordet men...) Det som finns där bakom är något väldigt fint. och det är det som gör att allt det andra också får ett värde, det ger luft åt prytteln och får en att stanna till och undra, förundras och "carpe diem" kanske... ! :) Nu försöker jag också kommentera då så får vi se...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det ord som kom för mig då jag tog i saken (som alltså är en spegel inuti, eller egentligen två en normal och en förstorande spegel) - pryttel. Men bra att det fungerar att kommentera i alla fall.

      Radera