måndag 30 mars 2020

lek

Det lär ska finnas en grej att sätta nallebjörnar/teddybjörnar i fönstret, så att barnen, som inte har så mycket att göra nu (?) ska kunna kolla in så många björnar som möjligt.

Jag hittade ingen större nalle - vart har de försvunnit? Nåja men en liten, och det är väl inte storleken som avgör.

Kan ju nog avgöra då vägen inte går precis utanför fönstret heller utan en bit ifrån.

Kan ju inte tro att barnen ska springa runt huset och kolla alla fönster heller? (Såg ni att fönstret är tvättat och fått nya - nej, gamla, men rena sommargardiner i stället för julgardinerna? - Nej, jag tänkte väl det, därför måste jag säga det! Syns ju inte heller på fotot.)

Sen skulle bilden sättas på Instagram, men där är jag inte, så jag sätter den här. (Skulle ju nog skickas i så fall, men det bryr jag mig inte om heller, då borde man ju veta vad de gör med bilderna.) Och barnen skulle väl inte kolla i Instagram utan i verkliga livet?

Det finns mycket jag inte förstår mig på, men försöker ändå...

Med Guds hjälp går det, på ett eller annat sätt!                               Varje liten morgon ..../Evie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar