lördag 4 juni 2016

allting blir vitt, vitt, vitt...

 Efter gårdagens sena hemkomst (eller egentligen tidiga) så blir det inte så mycket idag. Utom några vita bilder. Aroniablom, syrener och björkspirea.

Och det för att det behövdes funderingar vart man skulle plantera björnbär, så jag kom mig ut - få se om de trivs här alls? Den förra blev uppäten i ett nafs av - någon.

Konstaterade att det att köra hem mitt i natten, jämfört med då man slutar jobbet för dagen är otrolig. Det är en såå skön känsla då det bara är någon enstaka bil (otroligt hur mycket trafiken har ökat under de år jag har kört bil!), ovanligt många nog mopeder i farten mitt i natten var det nog. Ljust och vackert trots den sena/tidiga timmen. Fast en mötande långtradare påminde mig om att använda helljus för att bättre hålla koll på ev. älgar. Jag hittade ingen att hålla koll på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar