tisdag 16 oktober 2018

bra bättre bäst

Hittade ännu en självsådd liten pensé som visar sig i gräs(moss)mattan. Som trotsar höst och ännu så länge nästan obefintlig kyla och jag blir ju så glad...

På ett annat sätt glad blev jag åt en artikel i Hbl (klick) som kom fram via fb (annars läser jag Hbl bara i arbetet ibland).

Anna-Lena Lauren har hittat mitt i prick angående nutidens funderingar (digitalisering, register hit och dit osv.). Glad blir jag inte åt att det är så nuförtiden utan för att hon så bra beskriver dagens situation.

Den kan vara intressant att läsa på nytt, så jag försöker lägga den här, men jag vet ju inte hur länge den får ligga på länken, ett tu tre så är den borta.

Bolsjeviker vet jag inte så mycket om, annat än att det använts ofta som ett skällsord av de som inte gillat deras politik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar